Πέμπτη, 28 Μαΐου 2015

εμείς.


Από τη μία όλο
με φουσκώνεις, με φουσκώνεις, με φουσκώνεις..
κι αν δε με προσέξεις..
-ΜΠΑΜ- 
σκάω. 

Αλλά μετά πάλι σε κοιτάω. 
Οπότε και μαζεύω τα κομματάκια μου, 
τα ράβω και τα ενώνω
μόνο για σένα. 

Και μοιάζω λίγο με κακόμοιρο, 
ολόσκιστο μπαλόνι. 

Και μετά σε κοιτάω πάλι. 

Ποιος νοιάζεται που είμαι έτσι μπαλωμένη; 
Στα μάτια σου φαίνομαι το πιο όμορφο και το πιο καμαρωτό.
Απ'όλα. 

Απ΄όλα τα μπαλόνια του κόσμου
ναι..
εγώ είμαι το πιο όμορφο. 

Κι όσα μπαλώματα κι αν έχω, 
τόσο πιο όμορφο γίνομαι. 

Κι εσύ, 
είσαι κάτι σα να λέμε το δικό μου μπαλόνι. 

Κι είσαι κι εσύ το πιο όμορφο. 

Ξέρεις είμαστε δυο χαρούμενα μπαλόνια παρέα. 
Από αυτά τα φουσκωτά και όμορφα. 
Ξέρεις.
Από αυτά που όλοι τα ζηλεύουν.

Να το θυμάσαι. 









1 σχόλιο:

  1. Of course, you can still take part in a variety of different projects if you so choose. In one particular, story-based experience, your only objective is to get yourself injured enough to fraud an insurance company. How do you accomplish that? Simple.
    Runescape Gold

    ΑπάντησηΔιαγραφή