Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014

Ερωτεύομαι..

Πάντα προσπαθούσα να σκεφτώ πώς προσδιορίζεται για μένα το ρήμα ερωτεύομαι..
Και κάθε φορά που έβρισκα κάτι νέο το σημείωνα..
Κι έτσι γέμιζα λέξεις που σήμαιναν για εμένα έρωτα.
Και φράσεις που έδειχνα την κατάσταση αυτή πάνω στο άτομο μου..

Και με αυτόν τον τρόπο κάπως..
Κατέληξα..

Ερωτεύομαι για μένα είναι..

Να σε κοιτάω και να μη μπορώ παρά να χαμογελάσω..
Να μπορώ να σου πω όλα αυτά, αλλά και να φοβάμαι ταυτόχρονα.
Να ακούω τις λέξεις σου και αυτές να με γεμίζουν χαρά..
Να θέλω να σε αγγίξω μα και να φοβάμαι.
Να σε αγκαλιάζω και να πνίγομαι.
Να μου κόβεται η ανάσα.
Να σε αγγίζω και να παραβιάζω το χώρο σου.
Να ακούς την καρδιά μου κι αυτή να σου μιλάει.
Να ανατριχιάζω στην ιδέα της ύπαρξης σου.
Να με πονάει το στομάχι μου.
Να μη μπορώ να κοιμηθώ.
Να λείπεις από το χώρο μου.
Να παίζεις με το σκύλο μου.
Να με λες βλαμμένη.
Να κάνεις πως δε ζηλεύεις.
Να θέλω να σε δω κάθε λεπτό που περνάει.
Να χαμογελάω σα χαζή καθώς περπατάω στο δρόμο.
Να κάνω στροφές στη σβώλου και να με κοροιδεύει ο Η.

~και να που ήρθε η ώρα σου κι εσένα να ειπωθείς~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου