Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2014

218.

Day 1. 

Πίσω στο κλουβί μου. 
Υπήρξα πουλί ελεύθερο. 
Καιρό.

Ο χρόνος μου τελείωσε. 
Είμαι πίσω.

Σκέφτομαι μόνο εσένα. 
Στα μάτια μου κάθε φορά που σε σκέφτομαι το βλέμμα σου.
Το βλέμμα σου, κάθε φορά που ολοκληρώνεις τη γλυκιά σου ιεροτελεστία. 

Με κοιτάς. 
Περνάς τα δάχτυλα σου..
Βγάζεις την μπλούζα μου. 

Ίδιο πάντα. 
Σπουδαίο κάθε φορά και περισσότερο. 

Θέλω να λιώσω στα χέρια σου.
Να κυλήσω σε κάθε σημείο του κορμιού σου. 
Να σε καλύψω ολόκληρη. 
Να είμαι παντού πάνω σου. 

Κι εσύ σε εμένα. 

Θέλω να σε γεύομαι. 
Ξανά. 
Γεύση μοναδική.
Κάθε σημείο σου. 

Day 1 - completed. 

 ~ Μου λείπεις πολύ κι είναι αρχή ακόμη... Κι έπειτα μαζί σου θέλω να ΄μαι. Γιατί με εσενα είμαι καλύτερη. Κι όπως λέει η Βαγγελιώ είμαστε με κάποιον γιατί μαζί του είμαστε καλύτεροι απ'ότι θα μπορέσουμε ποτέ να υπάρξουμε μόνοι.~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου