Σάββατο, 22 Μαρτίου 2014

Καπνίζω drum καφέ..

φεύγω, γυρίζω, φεύγω γυρίζω, φεύγω.. 

κάνω κύκλους γύρω από τον εαυτό μου. 

κυνηγάω την ουρά μου. 

ιστορία που κρατάει χρόνια. 

κανένας ποτέ δεν το κατάφερε. 

μα εγώ συνεχίζω.. 

μάλλον δεν έχω κάτι άλλο. 

και καταλήγω κάπως έτσι.. 

να κυνηγάω την ουρά μου. 

και πού και πού εμφανίζεσαι. 

και τότε κυνηγάω εσένα για λίγο. 

έτσι για αλλαγή. 

το αποτέλεσμα.. 

πάντα το ίδιο. 

τι κυνηγάω εσένα..

τι την ουρά μου.. 

το αποτέλεσμα μένει το ίδιο. 

όμως εμένα μ'αρέσει που αλλάζω πού και πού ρότα.. 


Υ.Γ αν και πάντα σιχαινόμουν το κυνηγητό.. μιας και τρέχω αρκετά αργά.. είναι που δε μπορώ τελικά να κάνω και αλλιώς. και κάθομαι και καπνίζω. αυτή τη φορά ντραμ κκαφέ. γιατί είναι ελαφρύς. και τα πνευμόνια μου θα αντέξουν το τρέξιμο..  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου