Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014

Λέγε με συλλέκτη..

Πάντα είχα ένα κακό συνήθειο.
Κράταγα κάτι από κάθε άνθρωπο. 
Κάθε σημαντικός άνθρωπος της ζωής μου υπάρχει μέσα από κάποιο αντικείμενο. 
Έτσι λειτουργώ. 
Αν το σπίτι μου είμαι εγώ.. τότε κάθε τι που υπάρχει μέσα μου υπάρχει και στο σπίτι μου. 

Έχω μία χάντρα όμως.. κι ένα λαστιχάκι.. που είναι τα πιο χαρακτηριστικά. 
Και τα δύο θυμίζουν ανθρώπους. 
Όμως έχουν στη βάση τους μια διαφορά. 
Το ένα είναι για να θυμίζει τα καλά. 
Ανθρώπους που υπήρξαν και έχουν αφήσει πίσω τους μια γεύση εκτίμησης. 
Το άλλο θυμίζει ψέματα. 
Θυμίζει ανθρώπους που λένε πολλά και κάνουν λίγα. 

Τα έχω δίπλα. 

Είναι το γινγκ και το γιανγκ μου. 

Και στα δύο υπάρχουν και τα δύο χαρακτηριστικά, αλλά πάντα κάποιο υπερισχύει. 

Έτσι έχω τη χάντρα μου για να θυμάμαι ανθρώπους που αγάπησα και πάντα θα αγαπώ. Και έτσι τους έχω δίπλα μου, ό,τι και να γίνει. 
Κι από την άλλη έχω το λαστιχάκι μου που θυμίζει ότι υπάρχουν κι οι άνθρωποι με την κακή τους πρόθεση. 

Είναι κάτι σαν τα εικονίσματα. 
Τα έχω και τα φυλώ. 
Έχω μάθει πολλά από αυτά τα δύο αντικείμενα. 

Πάντα το κακό μου συνήθειο. 
Πάντα να κρατάω κάτι. 

Να ξέρεις αν θα μπεις στη ζωή μου.. θα πρέπει να μου αφήσεις ένα αντικείμενο δικό σου. Που να το αγαπάς. Και τότε θα είσαι δικός μου για πάντα.  

*Πάλι φεύγω. το'χω κάνει πλεον σίγουρο. καθε φορά θα φεύγω.; ποιος με έμαθε εμένα να φεύγω..; 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου