Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2014

Στάση Αγίας Σοφίας.

Πάτησα πάλι το κουμπί κι είμαι ήδη εδώ. Είμαι ξανά εδώ. Είμαι εκεί που νιώθω ότι πρέπει να είμαι. Φόρτωσα πάλι το βιός μου και να 'μαι. Βαλίτσα - Ερνεστάκος -Εγώ. Κι έφτασα. Και μετά από τόσες ώρες είμαι εδώ..! Και νιώθω για μία ακόμη φορά ήσυχη.. Είμαι σπίτι μου. Και φόρτωσα και ξεφόρτωσα. Και ταξίδεψα. Κι ακούστηκε "επόμενη στάση αγίας σοφίας". Κι εγώ έπρεπε να πατήσω το κουμπί. Έπρεπε να κατέβω. Κάθε φορά χαίρομαι σε αυτό το ακουσμα..! 
Και κατέβηκα. Και ξεφόρτωσα για τελευταία φορά. Κι έβγαλα τα κλειδιά. Κι ήμουν εκεί. Μπροστά στην πόρτα. Κι ανέβηκα επτά ορόφους σκεπτόμενη μόνο το σπίτι μου. Κι η πόρτα άνοιξε. Και τα πράγματα μπήκαν. Με το δεξί, με το δεξί..! Έχουμε καινούργια χρονιά. Για να δούμε τι θα μας φέρει σπιτάκι μου.. Για να δούμε..  


Περιμένοντας.. Μη νομίζεις ότι θα σε ξεχάσω.. Περιμένω.. Περιμένω την άλλη Δευτέρα. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου