Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014

Δυσφορία.

Δυσφορία. 

Αίσθημα ελαφράς αδιαθεσίας. 

Αβολίας. 

Συναίσθημα. 

Συναίσθημα ελαφρού εκνευρισμού. 

Δυσανασχέτηση.

Πνίγομαι. 

Ρήμα. 

Πνιγμός ουσιαστικό. 

Πολύ ουσιαστικό. 

Αίσθημα αδυναμίας αναπνοής. 

Αίσθημα δυσφορίας. 

Αίσθημα έλλειψης οξυγόνου. 

Τρέχουσα κατάσταση.

Πνιγμός - Δυσφορία. 

Αναιτιολόγητη. 

Απροσδιόριστη. 

Απροσδόκητη.  



Σήμερα στην όμορφη αυτή πόλη χιόνισε. Η πρώτη μου εικόνα ήταν μια χιονισμένη σκεπή. Η πρώτη μου συνομιλία ήταν για το χιόνι. Να, εμείς οι νότιοι δεν είμαστε συνηθισμένοι.. Κι έτσι βλέπουμε χιόνι και χαιρόμαστε. Άσπρο, λαχταριστό χιόνι. Παντού. Και κρύο. Σήμερα χιόνισε εδώ.. Και ήταν μαγικά. Περπατούσες και σε έλουζαν χαριτωμένες χιονονιφάδες.. Αλλά μετά.. Μετά.. σαν κάτι να πάγωσε.. Πάγωσαν οι στιγμές μαζί με το νερό. Ψυχράνθηκε η ατμόσφαιρα.. και ξαφνικά.. άρχισε να χιονίζει μέσα μου.. Κι η ομορφιά, μου τελείωσε.. και μέσα μου κάτι πάγωσε..! Σήμερα χιόνισε εδώ..

Αλλά μάλλον χιόνισε και μέσα μου για κάποιο λόγο.. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου