Τετάρτη, 1 Ιανουαρίου 2014

Να κι ο απολογισμός μου..

Σκέφτομαι...
Είχα σκοπό να ξεκινήσω να γράψω πιο τυπικά.
Ήταν περίεργη η πρώτη μέρα του χρόνου μου.. Όμορφα περίεργη.. Ξεκίνησε με πολύ αλκοόλ, με χορό, διασκέδαση, ανθρώπους που αγαπώ.. Είχε πισωγυρίσματα, γέλια κλάματα, αγάπη, φροντίδα, θύμιση, αλλαγή. Είχε εμένα.. την αληθινή και πιο γνήσια έκδοση μου που έχει υπάρξει ποτέ. Είχε σωστές αντιδράσεις. Μία δόση επιπολαιότητας και αυθορμητισμού, που δε λέω, χρειάζεται. Δεν είχε ένα έντονο εσύ. Ωστόσο δεν είναι ότι δεν υπήρχε στο μυαλό μου μια έντονη παρουσία..
 
Η συνέχεια είχε ύπνο.. Και όταν κοιμάσαι σκέφτεσαι.. Σκέφτεσαι πολύ..
Και είναι η στιγμή που οι πληροφορίες κατασταλάζουν.

Και ξυπνάς.. κι είναι ακόμη η πρώτη μέρα του χρόνου.. και κάποια στιγμή..
Κάνεις τον απολογισμό σου της χρονιάς που πέρασε.. (!)

Και κάπου εδώ η σκέψη πύκνωσε..

Η χρονιά που έφυγε ξεκίνησε χωρίς διάθεση. Ξεκίνησε με μια μεγάλη βλακεία. Συνεχίστηκε με πολύ πείσμα χωρίς λόγο. Πλήγωσε ανθρώπους πολύ. Άφησε πίσω ένα μεγάλο έρωτα χρόνων.. Χάλασε μια φιλία. Δημιούργησε μια νέου είδους σχέση. Οδήγησε στην αλλαγή. Στη συνειδητοποίηση. Είχε πολύ ψυχοθεραπεία. Πολλές δυσκολίες. Μια καινούργια πτυχή του εαυτού προς διαχείρηση. Μεγάλους καυγάδες. Ανθρώπους φαντάσματα. Ένα κακό ερωτικό τρίγωνο. Έλλειψη κατανόησης. Κρίσεις πανικού. Ξανά τσακωμούς. Μία γενική αποστασιοποίηση. Ένα μεγάλο χωρισμό. Πολύ θλίψη. Εκτόνωση συναισθημάτων. Εύρεση αλήθειας. Εξισσορόπηση σχέσεων. Πολλή αγάπη σίγουρα. Μεγάλες αποκαλύψεις. Την επανένωση μιας οικογένειας. Απογοήτευση. Προδοσία. Απουσία. Επανεύρεση.

Το '13 ήταν μια πλούσια χρονιά. Κακά πλούσια κατά κύριο λόγο.

Ήταν αυτό που λέμε μία δύσκολη χρονιά.
Ωστόσο πάντα μια δύσκολη χρονιά έχει και τα θετικά της.

Μέσα από αυτό, λοιπόν, το χρόνο.. βγήκα άλλη. Με γνώρισα, με έμαθα, με αγάπησα, με αποδέχτηκα.

Κι είναι άδικο μόνο για ένα λόγο να χαίρομαι τόσο πολύ που έφυγε..
Αλλά από την άλλη δε χορταίνω να το ακούω.

Γιατί ναι..!
Το πούστικο το '13 επιτέλους έφυγε.. και μαζί έφυγαν κι ένα σωρό κακά πράγματα.
Και αυτό είναι άδικοα για τα καλά πράγματα που έφυγαν επίσης.
Αλλά χαίρομαι τόσο πολύ.
Και ναι..
Είναι παρελθόν..

Και πλέον έχουμε '14.. :)
Κι εγώ ξεκινάω με άλλους όρους.

Και είμαι καλά.

Διότι έμαθα.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου