Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2013

Φαντασιώνομαι..

Φαντασιώνομαι πολλά τώρα τελευταία..
Μα πιο πολύ φαντασιώνομαι αυτό..

Έρχεσαι στο σπίτι μου..παρουσία επιβλητική.. Επικρατεί το πάθος..(!) 
Φαντασιώνομαι τον τρόπο με τον οποίο εισέρχεσαι στο χώρο μου.. Αφήνεις τα πράγματα σου στο σαλόνι.. εμείς δεν καθόμαστε εκεί. Καθόμαστε ως συνήθως στο κρεβάτι. Καθόμαστε απέναντι ο ένας στον άλλο. Πρόκληση. Μεγάλη. Ποιος θα αντέξει περισσότερο χωρίς να πάρει τα μάτια του από τον άλλο. Είναι δύσκολο. Δε μπορώ να αντισταθώ. Μόνο φως.. τα φωτάκια γύρω από τα κάγκελα του κρεβατιού μου. Σκηνικό ζεστό. Κοκκινωπό. Αισθησιακό. Έρχομαι πάνω σου και σε φιλάω. Έντονα. Σκληρά. Φαντασιώνομαι να δαγκώνω τα χείλη σου χωρίς σταματημό. Με σπρώχνεις πίσω και πέφτεις πάνω μου. Φαντασιώνομαι τα χείλη σου στο σώμα μου.. Στο λαιμό μου, στο στόμα μου, στο στήθος μου, στα πόδια μου. Λύνεις τα μαλλιά σου και τα τινάζεις. Κι αυτά με αγγίζουν. Φαντασιώνομαι το πώς βγάζεις τα ρούχα σου αργά και διακριτικά. Και μετά, σειρά μου. Φαντασιώνομαι να βγάζεις την μπλούζα μου απαλά. Να με αγγίζεις με τα παγωμένα σου χέρια. Να μου προκαλείς ανατριχίλα.. Γλιστράς τα χέρια σου στο σώμα μου. Απαλά αλλά και πιο παθιάρικα. Φαντασιώνομαι να γλιστρας τα χέρια σου μέσα από το παντελόνι μου.. με φιλάς παντού.. Φαντασιώνομαι γυμνά κορμιά γεμάτα έρωτα και πάθος να περνούν στιγμές απίστευτες.. Ηδονικές.

Απλά φαντασιώνομαι.. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου