Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου 2013

Ειν΄οι κακές συνήθειες..

Σκέφτομαι και γράφω. Όπως λέγαμε και στο δημοτικό. Αλλά γράφω ενώ παράλληλα σκέφτομαι. Σκέφτομαι τις φετινές γιορτές εως τώρα. Πόσα πολλά πράγματα. Πόσοι πολλοί άνθρωποι. Και αναλογίζομαι. Είναι η πρώτη φορά που περνάω τόσο όμορφα. Νιώθω τόσο καλά μαζί μου. Νιώθω καλά με τους ανθρώπους γύρω μου. Νιώθω καλά με την οικογένεια μου. Νιώθω καλά.

Κι από την άλλη σκέφτομαι.. πόσο αγαπώ να παρεκτρέπομαι. Να φεύγω από τα συρματοπλέγματα των επιλογών μου. Να ξεφεύγω. Όχι να είμαι επιπόλαιη. Αλλά να κάνω ένα διάλειμμα.

Ποτό, καπνός, ξενύχτια.

Τρεις λέξεις κλειδιά.

Θυμάμαι και γουστάρω.
Πίνω πολύ. Γίνομαι χάλια. Πετάω αναστολές. Καπνίζω όσα δε μπορώ να πω. Κυνηγάω αυτά που θέλω. Χορεύω στο ρυθμό των επιθυμιών μου.

Ζω.

Και ξέρω. Ξέρω πολύ καλά πως αυτό είναι διάλειμμα. Και πάλι θα προσέχω. Δε θα ξενυχτάω πολύ. Δε θα πίνω. Φυσικά και δε θα καπνίζω. Θα γίνω πάλι η ξενέρωτη που δε μπορεί να κάνει πολλά. Αλλά θα έχω γεμίσει μπαταρίες.

Κι ίσως κάπως έτσι εκτιμώ αυτές τις δεκαπέντε μέρες. Κάνοντας κρεπάλες που μου θυμίζουν να ζω.!

Και παράλληλα θα θυμάμαι και θα λέω να..(!) οι φετινές γιορτές δες τι όμορφες που ήταν.

Ένας άνθρωπος όσο και να θέλει.. για μένα.. δε γίνεται να ζει χωρίς κακές συνήθειες..Για εμένα.. αυτές οι κακές συνήθειες είναι η επιβράβευση των κόπων μου..!

Επομένως.. θα μας ευχηθώ καλή συνέχεια.


Υ.Γ χτυπάει το κινητό μου και δεν αγχώνομαι. χαίρομαι. :) χαίρομαι γενικά. απλώς χαίρομαι. το λέω ηρεμία..




 

1 σχόλιο: