Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013

Ας μας φτύσει κάποιος..

Σήμερα ξυπνήσαμε όλοι χαρούμενοι.. :) ( "ξυπνήσαμε" όσοι κοιμήθηκαν τελοσπάντων. )

Ήταν μια βραδιά ιδαίτερη.

Με αλλαγές για όλους μας.

Τι νύχτα κι αυτή.

Και η νότα ευτυχίας που επικρατεί..

Ελπίζω να κρατήσει..

Είναι η πρώτη φορά που είμαστε χαρούμενοι σε τέτοιο ποσοστό.

Ακούγεται αστείο όπως το λέω..

Αλλά επειδή η ευτυχία είναι στιγμές..

Χαίρομαι που αυτές στιγμές για τους περισσότερους από εμάς είναι τώρα..

Και δε με νοιάζει γι'αύριο.


Είμαι ευτυχισμένη.. :) Ναι είμαι. Σήμερα είμαι ευτυχισμένη. Και ξέρω. Και παίζω με το λαστιχάκι σου και το μπλέκω στα μαλλιά μου κι αυτό γίνεται δικό μου. Κι έπειτα το μπερδεύω στα δόντια μου και το μπλέκω στα δάχτυλά μου.. Κι είναι δικό μου. Και το φοράω στο χέρι μου. Να μου θυμίζει.. Κι έχω κάτι να θυμάμαι ότι σήμερα είμαι ευτυχισμένη. Για αύριο δεν ξέρω.. Αλλά η μέρα μου έχει αρκετές ώρες ακόμη και λέω να τις απολαύσω :) ~ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου