Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

Προδοσία..

Δε με ενοχλεί πολύ τίποτα από τα συνηθισμένα. 

Δε με πληγώνουν πολλά πράγματα από τους ανθρώπους. 

Με πειράζει πολύ..

Η προδοσία..

Όλες τις φορές που έχω πληγωθεί..

Είναι επειδή έχω νιώσει προδομένη.  

Δε μου αρέσει αυτό.

Να νιώθω ότι κάποιος με είχε στα χέρια του..

Κι αντί φεύγοντας να με ακουμπήσει κάτω..

Ήσυχα.. Απαλά..

Με πέταξε κάτω.

Χωρίς καμία προφύλαξη.

Χωρίς αγάπη. 

Με πέταξε κάτω.

Μου αρέσουν τα ξηγημένα πράγματα. 

Δε μου αρέσει να νιώθω προδομένη. 

Δε μου αρέσει να τολμήσω να με αφήσω στα χέρια σου.. 

Κι εσύ να μη φροντίσεις πώς θα με αφήσεις κάτω. 

Προσπάθησε..

Και μη με κάνεις να νιώσω προδομένη. 


Υ.Γ Νιώθω πως είσαι για μένα κι εγώ για σένα.. Όμως μπορεί να μην ισχύει. Αλλά αν δεν ισχύει θέλω να μου το πεις. Δε θέλω να νιώσω προδομένη στο είπα ξανά. Αυτό είναι κάτι που με πειράζει πολύ. Σήμερα είμαι λίγο θυμωμένη μαζί σου.. Αυτό. Γιατί περιμένω. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου