Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Ψεγάδια ευτυχίας μέσα στη μέρα :)

Να ξεκινά η μέρα σου έτσι... :)

Με την ανάμνηση του χθεσινού όμορφου βραδιού παρέα με τη Χρι..
Που μετά από καιρό με αναγνώρισε.. όπως ήμουν παλιά..
Ελπιδοφόρο :)

Με ένα μήνυμα ενός ανθρώπου που για κάποιο λόγο μου δημιουργεί έντονα συναισθήματα και μεγάλη εκτίμηση να λέει...
"Είσαι σοφό παιδί θα σε βρεις"
Αγαπημένη Π.

Με ένα χιουμοριστικό μήνυμα από την Καλ. "ε να βάλομαι και μία ταμπέλα :Ρ "

Με μία λιακάδα που μου θύμισε.. Πόσο όμορφη είναι αυτή η πόλη..
Αχχ Θεσσαλονίκη..
Είχα ξεχάσει..

Με ένα εξαιρετικό μάθημα φωνητικής..
Που μ'έκανε να θυμηθώ για λίγο εμένα και να νιώσω έτσι μία στιγμή σπουδαία :)

Με ένα κουτάκι καραμέλες δώρο... :)
Γιατί έκανα μία άλλη Π. να νιώσει χαρούμενη..
Μετέδωσα θετική διάθεση...
Μετά από πολύ καιρό..

Και τέλος με μαγείρεμα.. :)

Κι άλλα τόσα πολλά πράγματα που με περιμένουν μέσα στη μέρα γιατί είναι μόλις νωρίς το απόγευμα..

Κι εγώ ..

Περπατάω στη λιακάδα..
Νιώθω όμορφη..
Νιώθω όμορφα..

Σπουδάζω αυτό που πάντα ήθελα.. :)

Ξαναβρίκσω τη μουσική μου..!

Περπατάω..
Χωρίς γνώση και σιγουριά πολλών πραγμάτων..

Αλλά περπατάω ξανά..
Και φοράω ρούχα φαρδιά..
Και δε με νοιάζει..
Και δεν είναι κομψά..

Αλλά φοράω ρούχα φαρδιά...
Κι είναι τέλειο...

Και περπατάω ξανά μετά από καιρό κι η αίσθηση είναι περίεργη..
Αλλά είμαι σπουδαία..

Κι εσύ...
Όποιος λείπει στη λύπη..
Χάνει το δικαίωμα να ζήσει και τη χαρά...
Κι εγώ μεγαλώνω και αλλάζω..

Και γίνομαι ξανά ένας άνθρωπος σπουδαίος και αξιοθαύμαστος..

Βρίσκω τον εαυτό μου...

Γιατί είσαι ουσιαστικά ελεύθερος.. μόνο όταν απελευθερωθείς από τον ίδιο σου τον εαυτό..
Κι εγώ απελευθερώθηκα και δε με νοιάζει..

Κι είμαι αυτό που είμαι.
Και θα γίνω...

Κάτι σπουδαίο.

Μελ.




2 σχόλια:

  1. <3 Υπέροχο! Πραγματικά
    Μετέδωσα θετική διάθεση... Μετά από πολύ καιρό..

    Κι άλλα τόσα πολλά πράγματα που με περιμένουν μέσα στη μέρα γιατί είναι μόλις νωρίς το απόγευμα..

    Κι εγώ ..

    Περπατάω στη λιακάδα.. Νιώθω όμορφη.. Νιώθω όμορφα..
    Και θα γίνω σπουδαία!Γιατί αγαπώ αυτό που είμαι!Και το υποστηρίζω.Κάτι σπουδαίο! Καλό απόγευμα :-D !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή