Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

Χωρίς τίτλο *

Είναι 5.34...
Γράφω ενώ παράλληλα προσπαθώ να ζεσταθώ..
Τόση ώρα δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο κρύωνα.. Δε με είχε απασχολήσει που κρύωνα..
Και τώρα γύρισα σπίτι και προσπαθώ να ζεσταθώ.. είμαι κουρασμένη..
Νιώθω σα να έσκαβα.. Είναι περίεργο. Κουράστηκα σωματικά και ψυχικά.. Από μια συζήτηση επί των πάντων.. που κράτησε ώρες αρκετές.

Επικοινωνία. Σπάνιο πράγμα και πολύ όμορφο.
Αυτή η αίσθηση ικανοποίησης που δημιουργεί.
Ίσως η επικοινωνία να αποτελεί την ηδονή μου.

Πνευματικός οργασμός, απεριόριστη ειλικρίνεια και εκμυστηρεύσεις.

Πόσο δύσκολο (!)

Επικοινωνία.
Πράγμα απίστευτο και μοναδικό.
Το απολαμβάνω.


Κι εδώ θα βάλω μια τελεία.. γιατί αυτή τη στιγμή δε θέλω να εκτεθώ άλλο.. αρκετά για σήμερα. :) 
Εύχομαι να είσαι αυτά που γράφω κι όχι αυτά που λένε.. Και ναι ο προσωπικός μου χώρος και χρόνος είναι κάτι το πολύ ιδιαίτερο και για τους πολλούς απαραβίαστο.



* Χωρίς τίτλο διότι πολλές φορές βάζουμε ταμπέλες σε πράγματα και τα χωράμε σε κάτι τόσο μικρό που δεν τα αντιπροσωπεύει.. 


Καλό ξημέρωμα..
Θα διαβάσω το βιβλίο μου.. 
Μπας και σταματήσω τον καταιγισμό σκεψεων
 στο κεφάλι  μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου