Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Μία τελεία.

Μία τελεία δεν είναι ποτέ αρκετή να περιγράψει μία κατάσταση. 

Μπορεί να σημαίνει πολλά παραπάνω, που δεν υπάρχουν λόγια να τα εκφράσουν.  

Μπορεί να σημαίνει θυμό. 

Μπορεί να σημαίνει αγάπη. 

Ή και τίποτα.   

Είναι επιβλητική.



Δύο τελείες είναι περίεργες.

Κρύβουν ένα νόημα..

Δίνουν μια αβεβαιότητα, αλλά και μία σιγουριά ταυτόχρονα. 

Δηλώνουν ύπαρξη πραγμάτων.

Προσδοκία για αυτοσχεδιασμό.. 

Απαιτούμενη σκέψη. 

Αποτελούν υπονοούμενο. 

Αλλά λίγο πιο σαφές. 

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι αποτελούν γκει συμβολισμό στην επικοινωνία. (πίπες) 

Δίνουν μυστήριο. 

Οι τρεις τελείες είναι βάσανο. 

Σου λένε εκεί είναι η λύση σκέψου μόνος σου. 

Σου αφήνουν μεγαλύτερο υπονοούμενο.

Πιθανή απογοήτευση. 

Μεγαλύτερη αβεβαιότητα. 

Αφήνουν κάτι να αιωρείται. 

Η τάση θεωρώ πώς είναι προς τις δύο τελείες. Είναι αρκετά σίγουρες και αφήνουν χώρο. Μία τελεία πάντα με φόβιζε. Είναι ένα μπαμ. Τις τρεις τελείες τις αποφεύγω θαρρώ. Δε μου αρέσουν αισθητικά. Και κάποιους τους φοβίζουν. 



Τα θαυμαστικά είναι επίσης περίεργα. Δε μου αρέσουν σκέτα. Προτιμώ να συνοδεύονται από μία τελεία, κάτι. Πακέτο με κάποιο ακόμη σημείο στίξης. Σκέτο θαυμαστικό βάζεις στα μηνύματα που σου στέλνει ένας άγνωστος. Θεωρώ ότι δεν έχει το στοιχείο του προσωπικού. Μου φαίνεται λίγο ψεύτικο. Το χρησιμοποιώ από αμηχανία. Ή από ειρωνία. Πιο πολύ όμως από αμηχανία. 

Το ερωτηματικό το σιχαίνομαι. Θέλει να έχεις απαντήσεις. Δε μου αρέσει.! Απαιτεί κάτι. Είναι άσχημο. Άσε που είμαστε γεμάτοι ερωτηματικά. Δε μου αρέσει.  

Εξάλλου να κάπως έτσι σκοτώνεις τη συζήτηση. 
:)


Το αγαπημένο μου.. είναι αυτό.. (!) 
Σημαίνει τόσα όσα δε μπορώ να πω και οφείλεις συνομιλητή να καταλάβεις. Σημαίνει σεβασμό.. θαυμασμό. Με έχεις αποστομώσει εδώ. Γι'αυτό αν το έχεις δει να στο γράφω να ξέρεις σημαίνει πολλά. Εκεί που δεν αρκούν τα λόγια ή δεν υπάρχουν τότε έρχεται αυτό. Ή όταν βρίσκεσαι μέσα στο μυαλό μου και μου κλέβεις τη σκέψη και την εκφράζεις πρώτα. 

(!) Σήμαίνει πολλά... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου