Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Είμαι εδώ.. εσύ;;

Εδώ ...
Πίσω..

Σκέψεις άρχισαν μαζί με την επιστροφή μου να τριβελίζουν το μυαλό μου.

Αν δε τα έκανα όλα εικόνες έλεγες πάντα θα ήταν πιο εύκολο.
Όλοι το πιστεύετε.
Αλλά εγώ κάνω εικόνες.

Κι οι εικόνες ισοδυναμούν με χίλιες λέξεις λένε.
Και σου τρώνε το μυαλό σιγά σιγά.
Και δε σε αφήνουν να ησυχάσεις.

Δεν ήθελα πολλά.
Δεν ήμουν άπλειστη.

Απλά το χέρι σου να με τραβήξει.
Να βγω από αυτό.

Δεν είναι έμμεσο αίτημα αυτό προς το άτομο σου.
Είναι απροσδιόριστες σκέψεις..
"Χυμένες" διάσπαρτα στο μυαλό μου.
Παρέα με συγκεχυμένες ανάγκες.

Και μία μεγάλη έλλειψη.
"Χαρμάνα"


Και στο μυαλό μου;
Γυμνά κορμιά.
Αίσθημα κοροϊδίας για το άτομο μου πίσω από την πλάτη μου.
Μία νότα αηδίας.
Μια νότα απογοήτευσης.
Πολλά ερωτηματικά.

Σχεδόν δυο μήνες είναι πολύς καιρός...
Κι επίσης δυο βδομάδες...
Κι αυτό πολύς καιρός..


Και με κυνηγάνε οι αποφάσεις μου.
Τα θέλω μου για τη ζωή μου.
Κι όλα μαζί ταυτόχρονα.

Τι θέλω να γίνω τώρα που μεγαλώνω;

Και ποιος ξέρεις στις μέρες μας τι θέλει να γίνει.

Έχω ανάγκη τη μουσική μας.
Αλλά είναι κάτι που δε μπορώ να ζήσω.
Δεν ξέρω δηλαδή.

Θέλω να τραγουδήσω τα τραγούδια σου και να ξεσπάσω στα δικά μου :)

Θέλω να κυνηγήσω το όνειρο.

Θέλω μαγεία

Κι εσύ φτάνει.
Μην είσαι άλλο θυμωμένη μαζί μου.
Λείπεις κυνηγέεεε (!)

Θέλω να σε αγγίξω, να σε μυρίσω και να είσαι μόνο δική μου.
Δεν το διαπραγματεύομαι.
Μόνο δική μου.
Πάντα δική μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου