Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

Χθεσινοβραδινό.


Εσύ να ξέρεις ότι είμαι θυμωμένη μαζί σου.. Αυτό που έκανες ήταν απαράδεκτο.. Θα το συγχωρήσω. Αλλά ήταν απαράδεκτο. Να ξέρεις. 

Εσύ μου χρωστάς θεωρώ να μου μιλάς σταράτα όπως κάνω κι εγώ τόσο καιρό. Νομίζω ότι μου λες μισά πράγματα. Σκέψου το. Σε εκτιμώ. Μη με κάνεις να αλλάξω γνώμη γι'αυτά που πιστεύω για σένα. Περιμένω σταράτα πράγματα. Να το ξέρεις. 

Εσύ λυπάμαι, αλλά δε μπορείς να γίνεις κάτι παραπάνω. Είμαι σίγουρη πλέον. Μακάρι να ήταν αλλιώς θα μου ήταν πιο εύκολο. Το εννοώ. Πολύ πιο εύκολο. Να θυμάσαι ήμουν ξεκάθαρη. 

Εσύ δε δίνεις κανένα σήμα. Πέρασα ωραία μαζί σου. Κλασική εξαρτημένη. Να δούμε ποιά θα λυγίσει και θα στείλει πρώτη. Εγώ αυτή τη φορά θα περιμένω αρκετά για να στείλω. Έκανα το πρώτο βήμα εξάλλου. Εγώ σε βρήκα. Fuck..! μ'αρέσεις..  

Εσύ επιτέλους είσαι ευτυχισμένος! Το αξίζεις..! Ζήσε το με όλο σου το πάθος. Θα είμαι εκεί.. Ζήσε το τέλειο. Σου αξίζει :) Σ'αγαπώ.

Εσύ χαίρομαι που μου εκμυστηρεύτηκες πράγματα που δεν γνώριζα για σένα.. Με έφερες πιο κοντά. Έχουμε ένα περίεργο συναισθηματικό touch..! το συνειδητοποιώ κι εγώ πλέον. Ελπίζω να είσαι κι εσύ ευτυχισμένος όσο φαίνεσαι. :) 

Εσύ να ξέρεις χαίρομαι που βρίσκεις σιγά σιγά τα πάνω σου..! Άιντε. ώρα είναι! 

Εσύ επιτέλους χαμογελάς..! Χάρηκα πολύ γι'αυτό :) Είχες καιρό να είσαι έτσι.. 

Εσύ κάποτε υπήρξες.. 





Με πολλή αγάπη σε όλους σας.
Όσα δε μπορώ να σας πω. 
Γίνονται γράμματα.. 
Και λένε συναισθήματα.










Υ.Γ Εύχομαι να λάβατε τα σωστά μηνύματα, καθένας από εσάς..! :)  


2 σχόλια: