Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

Άντρες - Γυναίκες - Άντρες - Γυναίκες


Αρέσω, 

Αρέσεις. 

Αρέσουμε.

Μου αρέσω. 

Μου αρέσεις. 

Σου αρέσω. 

Αρεσκόμαστε. 

Αρέσκομαι. 

Αρέσκεσαι. 

Μου άρεσες. 

Σου άρεσα. 

Μου είχε αρέσει. 

Με άρεζε. 

Αρέσκει μου. 

Μου αρέσει. 

Μου άρεσε.

Θα μου αρέσει; 

Θα σου αρέσω; 

Σου άρεσα; 

Σου είχα αρέσει; 





~ Αρέσω από το αρχαίο αρέσκομαι. ~ 
Εσένα τι σου αρέσει πραγματικά; 
Ιδού η απορία.. 






            Και να.. 
είναι που..
 πρώτη φορά ζω τη ζωή μου 
και κάνω ό,τι γουστάρω 
 και δεν έχω να δώσω πουθενά λογαριασμό..
 Κι είναι η πρώτη φορά.
 Και είναι περίεργα..
 Αλλά κάνω ό,τι θέλω.
. νιώθω απελευθερωμένη.. 
είμαι..
 Και κάνω ό,τι θέλω..
 και μόνο.
 Και ξηγιέμαι σωστά.
 Και δε χρειάζεται να απολογούμαι. 
Και κάνω ό,τι μου αρέσει.
 και μόνο. 
Και δε με νοιάζει. 
Γιατί πρώτη φορά το ζω αυτό. 
Και βγαίνω..
 και αρέσω.. 
και είναι φάση όμορφη όλο αυτό.
 Και βγαίνω και κάνω ό,τι θέλω. 
Και μόνο :) 
Και αυτή τη φορά τα κάνω όλα καλύτερα..
 Γιατί αυτή τη φορά κάνω κουμάντο εγώ.
 Και θέτω τους όρους εγώ.
Και ξεκαθαρίζω τη θέση μου. 
Και κανείς δεν περιμένει κάτι παραπάνω εν αγνοία του. 
Κι έτσι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.
Και περνάμε όμορφες στιγμές. 
Με όμορφους ανθρώπους. 





~ Χαλαρά κι όπου πάει :) ~ 


2 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!Και το κείμενο και το συναίσθημα :)!!!!
    Έτσι να 'σαι ,χαρούμενη και χαλαρή ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή