Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2013

αιώρηση..

Φούσκες..
Νερόφουσκες.. Στην αρχή φυσάς δυνατά και μετά ήρεμα.. Και να ΄τη..
Αυτό είμαστε φούσκες που αιωρούμαστε.. σε ένα κόσμο που είναι πολύ σκληρός..
Και τσουπ..να.. κάπου θα ακουμπήσαμε πάλι.. και.. ΠΑΦ! Σκάσαμε..Και δεν αιωρούμαστε πια..
Πέσαμε.. Προσγειωθήκαμε.. Απότομα. Χτυπήσαμε και πριν καν προλάβουμε να συνειδητοποιήσουμε τι έγινε πονάμε πάλι. Πληγωθήκαμε. Σκάσαμε. Δεν είμαστε πια ανέμελες νερόφουσκες.

Αλλά οι υπόλοιπες συνεχίζουν την πορεία τους.. και αιωρούνται..αιωρούνται.. κι ακουμπάνε κάπου απαλά και δε σκάνε.. μέχρι να ακουμπήσουν κι αυτές κάτι αιχμηρό..

Κλείσε τα μάτια για λίγο και νιώσε αυτό.. Είσαι στη φούσκα σου, αιωρείσαι..πετάς..και βλέπεις τα πάντα από ψηλά.. είσαι ελαφρύς.. αχχ αιώρηση.

 



Φυσάς και γεμίζει.. και αιωρείται.. και κυλάει με τον αέρα και μπερδεύεται με τον καπνό και συνεχίζει να αιωρείται.. κι ακουμπάει κάτι αιχμηρό και σπάει.. 


Ξέρεις η φούσκα μου πρόσφατα δημιουργήθηκε ξανά.. Γιατί φρόντισαν πολλοί.. και την έσκασαν.. και στην προσγείωση πόνεσα πολύ. Και δεν αιωρούνταν πια.. Και ακούω ακόμα το ΠΑΦ στα αφτιά μου.. σαν ήχος από σκανδάλη.. Κι ακόμα έχω το φόβο.. Και να τώρα που υπάρχει ξανά την αγαπώ περισσότερο.. Και την έχω φτιάξει πιο παχιά αυτή τη φορά.. Για να είναι πιο ανθεκτική.. :) Και για να ακουμπάει.. και να μη σκάει τόσο εύκολα.. Αλλά ο κόσμος είνα σκληρός.. κι εμένα η φούσκα μου πολύ καινούργια για να σπάσει.. Δεν την έχω χαρεί καλά καλά.. Κι από την άλλη εγώ δεν είμαι έτοιμη να σταματήσω την αιώρηση...

Κι εσύ.. σε αυτό τον κόσμο είσαι κάτι αιχμηρό.. Η φούσκα σου είναι επικίνδυνη για τη δική μου..
Γι'αυτό αν έστω λίγο αυτό σε νοιάζει.. Μη μου τη σκάσεις.. παρακαλώ.. Την προσέχω αλλά δε φτάνει..

Κι η φούσκα μου είναι ευαίσθητη.. 
Κι εσύ είσαι κάτι αιχμηρό.. 

Και στο τέλος τέλος τι είμαστε..; Φούσκες που κινούνται στον αέρα όμορφα και γαλήνια.. Είμαστε.. strangers in the night 



  

something in my heart.. 
told me 
i must have you 
:) 



~ Stragners in the night.~ 

* Είμαστε όντως τρεις κόσμοι είπε η Χρις... εσύ σε ποιόν είσαι..;; *  
 Μία νότα ασυνεννοησίας.. μία νότα Παπακαλιάτη.. ξέρεις ;)


2 σχόλια: