Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Και η ανάγκη υπήρξε κι εγώ ξανακύλησα...

Μετά από τρεις μήνες αποτοξίνωσης κάπου εδώ ξανακύλησα σε μία από τις παλαιότερα αγαπημένες συνήθειες μου.. 

Πρωινό ξύπνημα με το ζόρι. 
Υπερβολική δόση βαρεμάρας μέσα σε ένα μάθημα που δεν κατάλαβα γιατί πήγα. 
Υπερβολική νύστα.
Διάθεση..μόνο για ύπνο. 

Πάντα είμαι εξαιρετικά πειθαρχημένη. 
Ότι οδηγίες μου δίνουν της ακολουθώ. 
Δεν είμαι άβουλη. 
Είμαι συνεπής.
Και πιστή στις οδηγίες μου. 
Πιστή στο κόψιμο των αγαπημένων μου αισθήσεων.
Πιστή σε όλα όσα είναι απαραίτητα.
Πιστή στην επίτευξη του στόχου. 

Σηκώθηκα κι έφυγα από το μάθημα. Σκεπτόμενη ότι είμαι στο πανεπιστήμιο. Δε με υποχρεώνει κανείς να κάθομαι σε μία καρέκλα και να βαριέμαι επί ώρες. Δεν έχω πια τύψεις. Με είχαν μάθει ότι έτσι πρέπει. Πλέον δεν είναι έτσι. Πας επειδή το θες. Όχι επειδή σε υποχρεώνουν. Πας επειδή είναι επιλογή σου το αντικείμενο αυτό. Πηγαίνω για να νιώθω όμορφα και να παίρνω πράγματα..Όχι για να κοιμάμαι σε μία καρέκλα δηλώνοντας έτσι την παρουσία μου. Πηγαίνω για να γίνω κάτι ανώτερο και μεγαλύτερο από αυτό που είμαι τώρα.

Ακολούθησα την υποταγή της λιακάδας..έφυγα και περπάτησα. Αγαπώ αυτό το κρύο με τον ήλιο και τη μυρωδιά από σόμπες και τζάκια.. Μυρίζει χειμώνας και σιγά σιγά Χριστούγεννα. Και να έτσι στο δρόμο είναι που ξανακύλησα.. Ζεστός καφές η πιο μεγάλη απόλαυση του χειμώνα.. Ζεστός..Καφτός.. Είναι σα να εξαγνίζει το μέσα σου και να ζεσταίνει την ψυχή σου... ίσως ακούγομαι υπερβολική. Η στέρηση, λένε, πάντα οδηγεί σε μεγαλοποίηση της απούσας συνθήκης.. Εγώ πάντως έτσι ένιωσα.. Και θυμήθηκα την απόλαυση μου την αγαπημένη :) Ζεστός καφές, πρωινό, καναπές και όλο το σπίτι ανοιχτό να γεμίσει φως από τη λιακάδα.. 

Ηρεμία. Ήλιος..Καφές. 

Νιώθω έτσι μία λύτρωση και μία χαρά.. 

Πάω να διαβάσω το βιβλίο μου.. και να βγω στο μπαλκόνι.. 
Γιατί τουλάχιστον έχει ήλιο.. 

Θέλει αντοχές να ζεις χωρίς καταχρήσεις.. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι χάνεις το ωραίο κομμάτι αυτής της ζωής. Γιολάρουν.. και τέλος; έχουμε μία ζωή για να τα κάνουμε όλα πουτάνα...; ή μήπως για να τη ζήσουμε όσο καλύτερα γίνεται και να την αξιοποιήσουμε στο έπακρον.. Γιόλαρε το και άλλες πίπες.. Ζήσε καλά. 








 Υ.Γ Χαμογελώ σε εσάς που σίγουρα φρικάρατε και περιμένατε να διαβάσετε τα χειρότερα βλέποντας τον τίτλο και βρήκατε 

αυτό :) 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου