Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

Πάτημα για παραπέρα..

Κάνοντας επιλογές.. :)  

Αφήνω λίγο το χορό.. είναι ίσως λίγο σαν καταπίεση πλέον.. έχω χορέψει πολύ στη ζωή μου για να συμβιβάζομαι στο μέτριο. Το μέτριο σε φθείρει και δε σε πάει μπροστά.. οπότε επιλέγω την αποχή για λίγο.. Πλέον μπορώ να απαγκιστρωθώ από αυτό όπως έχω κάνει και από άλλα πράγματα που νόμιζα ότι δε μπορούσα. Δεν εγκαταλείπω.. κάνω ένα διάλειμμα από επιλογή για να μη φθαρώ και να μη σιχαθώ τη μεγαλύτερη μου αγάπη.. Δεν χρειάζεται να σταματάς στο σημείο της χειρότερης παρακμής. Μπορείς να σταματάς στην ακμή σου και να μένεις με αυτή τη γεύση. Κι όταν είναι ώρα θα το ξέρεις και τότε θα συνεχίσεις :) Και θα έχεις δύναμη και δε θα έχεις φτάσει στο σημείο να σιχαθείς. Και θα είσαι καλά με αυτό. 

Αποδέσμευση.  



Και παράλληλα.. κάνω φοκους. Η σκηνή είναι το πάθος μου. Η ανάγκη μου για ζωή. Η έκθεση. Αυτά τα λίγα λεπτά χειροκροτήματος που σου δίνουν τροφή να ζήσεις μήνες μετά. Μόνο και μόνο έχοντας μία όμορφη ανάμνηση. Αξίζει για ένα χειροκρότημα να τραβάς τόσο λούκι; Εν τέλει αξίζει για μένα.. 
Οπότε.. φόκους! μελέτη και κόπος.. Γιατί το τραγούδι είναι ένα μέσο για να φτάσω εκεί που θέλω.. Στην ευτυχία. 

Στόχοι προς επίτευξη. 

Και λέω να βάλω μπροστά και τα υπόλοιπα.. :) Οπότε.. πιάνο! Ήρθε η ώρα για μεγάλα βήματα και αποφάσεις που θα οδηγήσουν μπροστά. 

Το ζώδιο μου σήμερα έλεγε ότι είναι κατάλληλη μέρα για αποφάσεις που θα οδηγήσουν σε νέες ασχολίες. Κοίτα να δεις που έτσι είναι η μέρα μου :) 

Προχωράω μπροστά, αποδεσμεύομαι από ανθρώπους και καταστάσεις που με κρατούν πίσω και θέτω καινούργιους στόχους για να πάω μπροστά. 

Κάνω χώρο.. και 

Δημιουργώ το μέλλον.. :) 


 



Υ.Γ Κι εσύ πιθανώς είσαι ακόμη κάτι που οδηγεί στο παραπέρα.. για να δούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου