Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

Μουσική- Αερόθερμο- και Σκέψη.

Καθιστή στο κρεβάτι.. βουλιάζω απαλά σε ένα στρώμα και σκεπάζομαι κάτω ένα πάπλωμα λαχταριστό.. πάντα γι'αυτό λάτρευα το χειμώνα.. πάντα το πάπλωμα μου θύμιζε το όνειρο που είχα από παιδί (!) Βρίσκομαι όρθια στον ουρανό...και τσουπ.. ξαφνικά πέφτω προς τα πίσω με όλο μου το βάρος και σκάω πάνω σε ένα σύννεφο.. Αυτό είναι το πάπλωμα μου. Το επίγειο μου σύννεφο. Η πραγμάτωση του παιδικού μου ονείρου! Και ξέρεις, να, όταν είμαι από κάτω κρύβομαι.. κρύβομαι από τα πάντα και κανείς δε μπορεί να ξέρει τίποτα για μένα όσο είμαι εκεί. Και έχω την προστασία μου από το επικίνδυνο. Κρύβομαι από κάτω και είναι σκοτεινά και κανείς δε με βλέπει.. και καμία σκέψη δεν είναι παράνομη εκεί. Όλα επιτρέπονται στο σύννεφο μου. Δε χρειάζεται να δώσω αναφορά σε κανέναν. Και ονειρεύομαι ελεύθερα.. κλείνω τα μάτια και η φαντασία μου τρέχει χωρίς σταματημό.. Και ξέρεις είναι που να τα μάτια σου βρίσκονται κάπου εκεί..είναι περίεργο συναίσθημα.. καινούργιο. Είναι, να, που φεύγω από την πραγματικότητα και παρασύρομαι.. κλείνω σε ένα κουτί το υπερεγώ μου.. και μένω με το ΕΓΩ μου κι ένα id που φαντασιώνεται.. και τρέχει.. Είχα πολύ καιρό να φαντασιωθώ πράγματα.. τρέχω μπροστά και δημιουργώ περίεργα σενάρια.. Και δεν υπάρχει λογοκρισία.. Όμορφο πράγμα.. Κρυμμένη και ασφαλής στο έπακρον. χωρίς να απειλεί κανένας κίνδυνος τη ζωή μου και αυτήν την ηρεμία. Κι έτσι για λίγο γεύομαι όσα δε μπορώ να γευτώ.. και βιώνω το παραμύθι μου ξαπλωμένη σε ένα απέραντο γαλάζιο... Ζευγάρια μάτια που με κοιτούν και τα κοιτώ..  Δημιουργώ.. :)




Καινούργιες αισθήσεις ανακαλύπτω και πορεύομαι.. όσο ζεις θα ανακαλύπτεις.. και μου αρέσει τόσο πολύ όταν μιλάμε.. 
Κι από την άλλη εσύ τι είσαι για μένα;  Κι εγώ για σένα τι είμαι.. ;
Και γιατί πάντα εμφανίζεται ενας τρίτος όσο υπάρχουν δύο; 
Κι εγώ... εδώ σταθερά να γράφω... μπας και καταφέρω να επιβιώσω καθώς βγαίνω από το πάπλωμά μου.. 








Όμορφη βραδιά :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου