Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Ένας άνθρωπος για κάθε μέρα..

 Πάντα με απασχολούσε τι είναι αυτό που με ελκύει στους ανθρώπους.. Τι με κάνει να τους επιλέγω και τι μου κάνουν αυτοί και παίρνουν θέση στη ζωή μου. Είναι πολύ μυστήριο.. Κάποιοι άνθρωποι εμφανίζονται, τους συμπαθείς και σιγά σιγά κατακτούν μία θέση. Κάποιοι σε βλέπουν ερωτικά κι επιδιώκουν να σε προσεγγίσουν με τον οποιοδήποτε τρόπο θεωρούν αυτοί "σωστό".  Κι είναι και οι άλλοι...να αυτοί οι μυστήριοι.. που εμφανίζονται από το πουθενά.. και μπαίνουν επιδεικτικά μες στη ζωή σου και σου λένε με στόμφο είμαι κι εγώ εδώ, έχω κερδίσει την προσοχή σου και σε έχω μαγνητίσει. Πλέον είσαι εγκλωβισμένη.

 Κι ενώ συνήθως αυτοί είναι και οι πιο "προβληματικοί" δυστυχώς αυτοί είναι και που έχουν τη μεγαλύτερη μαγεία.. Αυτοί που δεν ζητούν χώρο για να διεκδικήσουν μία θέση στη ζωή σου αλλά επιβάλλουν την παρουσία τους με ένα μοναδικό τρόπο. Δε σου αφήνουν περιθώριο..υπάρχουν.. κι εκεί είναι όλοι η μαγεία τους. Τέτοιος είσαι κι εσύ.

 Αυτοί όμως οι άνθρωποι παίζουν τους ανθρώπους. Ξέρουν την επίδραση τους.. Γνωρίζουν τη γοητεία τους και φυσικά ξέρουν πολύ καλά να την εκμεταλλεύονται προς όφελος τους. Είναι άνθρωποι που ή σε πηγαίνουν στον ουρανό ή στον πάτο. Άνθρωποι γεμάτοι πάθη. Γεμάτοι εντάσεις.
Μαγεία αρρωστημένη.

 Το άσχημο όμως είναι ότι έχουν επίσης την τάση να εκτοπίζουν τους υπόλοιπους. Όχι εσκεμμένα.
Ωστόσο κάτι τέτοιο είναι άδικο. Άλλοι κατέβαλαν τόσο κόπο για να επιβάλλουν την παρουσία τους και να διεκδικήσουν ένα μικρό κομμάτι στη ζωή σου κι αυτοί επιδιώκουν τα ίδια πράγματα χωρίς τίποτα.

Κι έτσι τι βγαίνει;

Μία σειρά ανθρώπων περίεργη..

Ένας μυστήριος.. ναι εσύ έχεις κάτι.. ( πρόσεχε μπορεί να σε ερωτευτώ )
Ένας που επιδίωξε και κέρδισε τη θέση του.
Ένας που με έχει πληγώσει.. (εσένα λέω.. το βλέμμα μου σε πέτυχε κάπου στο πλήθος)
Ένας που δεν πρέπει να απογοητεύσω.
Ένας που είναι η φωνή της λογικής μου και η πιο μεγάλη μου συμπαράσταση.

Η σειρά τυχαία.. το σύνολο.. πέντε..

Η ιεράρχηση τυχαία.. επίσης

Ο πιο επικίνδυνος;.. ο πρώτος.. και αυτό διότι.. δε συνεπάγεται καμία ηρεμία, γαλήνη και ισορροπία..

Καληνύχτα με τροφή για σκέψη σε όλους μας.. 
Διότι θεωρώ  ότι αυτοί οι πέντε άνθρωποι βρίσκονται στις ζωές όλων μας :) 


Υ.Γ. απλή καταγραφή μιας διαπίστωσης. Το θέμα είναι εσύ που διαβάζεις να καταλάβεις σε ποια κατηγορία ανήκεις και να σκεφτείς.


Εγώ είμαι μια χαρά :)

2 σχόλια: