Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Και η ταινία ξεκινά..

Πρεμιέρα χθες..
Πολλές αλήθειες μαζεμένες.. έπρεπε να ξεστομιστούν.. ήταν ώρα πλέον. Ήμουν πάντα άνθρωπος που δεν ήθελε να κρύβεται για τίποτα και από κανέναν. Τώρα νιώθω λίγο πιο ήσυχη. Διότι πλέον οι άνθρωποι που με νοιάζουν περισσότερο γνωρίζουν.. Και αυτό δεν έχει να κάνει με τους άλλους.. έχει να κάνει με εμένα. Η ανακούφιση προκύπτει σίγουρα από το γεγονός ότι επιτέλους γνωρίζουν, αλλά κι από τον ίδιο τον εαυτό μου.. Το να μη γνωρίζουν οι γύρω σου δεν είναι αδυναμία δική τους.
Είναι επιλογή δική σου να τους αφήσεις έξω από μία κατάσταση που είναι πολύ σημαντική, κι έχει παίξει ιδιαίτερο ρόλο στη ζωή σου. Η ανακούφιση επομένως, πηγάζει από μέσα σου διότι εσύ ο ίδιος σαν άνθρωπος αποδέχεσαι μία κατάσταση, ένα κομμάτι σου. Το αποδέχεσαι, το αγαπάς, το σέβεσαι. Και αυτά αποτελούν απλώς μικρές προυποθέσεις για να το μοιραστείς εν τέλει. Και να γίνει το κομμάτι που θα σε ενώνει με αυτούς που αγαπάς. Γιατί όταν δε μιλάς, βάζεις συρματοπλέγματα προστασίας της εύθραυστης πραγματικότητάς σου. Αλλά όταν η πραγματικότητα σου δεν είναι πια ούτε εύθραυστη από μία πιθανή "κακή" κριτική ούτε από την δική σου αυστηρή κριτική τότε έρχεται απελευθέρωση, κι οι άνθρωποι σου μπορούν να σε καταλάβουν, να σου σταθούν :)

Κι η απελευθέρωση ήρθε..κι εγώ αγαπώ τους ανθρώπους μου...


Κι ένα τραγούδι στο μουντ της ημέρας μου... που ήρθε ο χειμώνας...


Με τυραννούν οι ομορφιές ..
κι εσύ που με λησμόνησες..
:) 


Υ.Γ Είδα την ταινία "Η ζωή της Αντέλ" :) είναι must! Δεν προτείνω, απλώς.. Επιβάλλεται.
       Κάποια μέρα ελπίζω να τη δούμε και μαζί 




Α! και μία παρατήρηση σε εσένα κλόσα γκόμενα του ψυχολογικού μπορεί η μόδα να λέει πολλά, αλλά βγάλε τα σκουλαρίκια ροζ τρίγωνα από πάνω σου.. ούτε που ξέρεις τι σημαίνει αυτό για κάποιους ανθρώπους και πόση ιστορία κουβαλάει! Φτάνει. Αποτέλεσε στιγματισμό, κουβαλάει πολλούς κινηματικούς αγώνες και ιστορία. Φτάνει.


2 σχόλια:

  1. Kai γω επιδιώκω μία τέτοια Απελευθέρωση ~`:-D!
    Έχω βάλει πλώρη προς αυτήν και μόνο!!!!!!!!Να σαι καλά για την ενθάρρυνση :)
    Ακόμα και να έχει άλλα αποτελέσματα από αυτά που εγώ προσδοκώ ,θα 'μαι καλά! -.^
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η απελευθέρωση είναι το πιο σημαντικό!
    Τα αποτελέσματα όποια και να 'ναι αυτή θα έχει έρθει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή