Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2013

το είχα πει..


Η επίδραση σου στο άτομό μου κάτι εξαιρετικό.

Όταν ήταν η Ψ. στην Θεσσαλονίκη με είχε ρωτήσει γιατί δε δίνω μια ευκαιρία..

Αφού ήξερε ότι σε ήθελα.

Κι εγώ το ήξερα αλλά το απέφευγα..

Είχα πει..

Μαζί σου εγώ θα τρελαινόμουν στο τέλος..

Και να που ήξερα για μία ακόμη φορά..

Ήξερα μέχρι που φτάνουν οι αντοχές μου..

Αλλά ήσουν κάτι πιο δυνατό από αυτές..

Και να που κάπου εδώ στο τέλος...

Εγώ για μία ακόμη φορά επιβεβαιώθηκα..


Έχω χάσει τα λογικά μου... αλλά τα ξαναβρίσκω σιγά σιγά.. σ'αγαπώ.. να θυμάσαι, και να τηρήσεις τις υποσχέσεις σου παρακαλώ... 


Τουλάχιστον σήμερα είναι μία όμορφη μέρα..
Κι εδώ με φροντίζουν... :)

Κι έχω και το κικιτσάκι μου :)
Που με αγαπάει τόσο πολύ..

Και έκανα βόλτες..
Και πέρασα κι εκεί όμορφα..

Κι η Μ. απλά μια θεάρα. Τη γνωρίζω.. σιγά σιγά.. είναι δύσκολος άνθρωπος..
Αλλά έχει κάτι.. :)

Όσο για μένα..
Μείναν μόνο δύο μέρες εδώ..
Εύχομαι τουλάχιστον να έρθουν πιο εύκολα τα πράγματα πάνω...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου