Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Εύχομαι


Εύχομαι.

Εύχομαι να ήσουν μαζί μου.

Εύχομαι να μην είχε γίνει αυτό που έγινε το καλοκαίρι.

Εύχομαι να μην είχες εγκαταλείψει.

Εύχομαι να είχες γυρίσει με το πρώτο κάλεσμα.

Εύχομαι να μην είχα αναγκαστεί να φύγω.

Εύχομαι να ήμουν η επιλογή σου.

Εύχομαι να είχες πει ναι.

Εύχομαι να ήταν όλα εύκολα.

Εύχομαι να ήθελες να γυρίσεις.

Εύχομαι να είχες τρέξει πίσω μου στο αεροδρόμιο

και να φώναζες μη φύγεις εσένα θέλω.

Εύχομαι να γυρίσω και να σε βρω σπίτι.

Πολλά εύχομαι.

Πολλές ταινίες έχω δει.

Αλλά επιστρέφω στην πραγματικότητα.

Εύχομαι να μην αναγκαζόμουν.

Αλλά επέστρεψα.

Κι είμαι στο Ηράκλειο.

Κάθομαι στον καναπέ.

Κι εσύ είσαι αλλού.

Σε όλες τις διαστάσεις.

Οπότε ίσως πρέπει να σταματήσω να εύχομαι.

Εξάλλου πότε οι ευχές βγαίνουν πραγματικές;

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου