Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

101013

Σήμερα το πρωί με ξύπνησε άρον άρον η Χρι. Και κάνοντας χαρές στο σκύλο λέει "πω πωωω 10.10 σήμερα". 
Εντυπωσιάστηκα. Δεν το είχα παρατηρήσει καν. Δε με ένοιαξε. Χάρηκα που δε με είχε απασχολήσει.
Τρία χρόνια μετά πόσο πολύ έχω αλλάξει, 
Ούτε που έχω καταλάβει πώς έχουν περάσει. 
Αλλά απ'ότι φαίνεται είναι πίσω πια, με μεγάλη ταχύτητα... 
Είμαι διαφορετική. 
Τόσο διαφορετική που αν μου το έλεγες πιο πριν δε θα σε πίστευα.
Είμαι ένας άλλος άνθρωπος.
Υγιής.
Που ξέρει τι θέλει.
Έχει μάθει πολλά.
Έχει μάθει τι αξίζει.
Που για μία ακόμη φορά αγαπάει... 
Αλλά αγαπιέται από μακριά. 
Που έχει νέους φίλους.
Νέες ανάγκες.
Που πλέον γνωρίζει ποιοι είναι όντως οι πιο σημαντικοί άνθρωποι στη ζωή του. 
Τρία χρόνια μετά εγώ.

ΜΕΛΙΝΑ... 

Μία νέα εκδοχή...
Με τις ίδιες ανάγκες..
Και με τις ίδιες ευασθησίες..
Αλλά τόσο διαφορετική. 

Τρία χρόνια μετά. 


~Εσύ ελπίζω να είσαι ευτυχισμένος αν και με λύπη μου δε νοιάζομαι πλέον αν ζεις ή αν πέθανες..έχεις γίνει κάτι που σιχαίνομαι.~ 


Το μαγικό σε όλο αυτό είναι ότι δεν ξέρεις τι γίνεται στα επόμενα 10' λεπτά... 

Εγώ θα είμαι κάπου έξω στην πόλη. 

:) 


1 σχόλιο: