Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

Αϋπνίες Vol.3 (ελπίζω να τελειώνει αυτό το αστείο)



Προσπάθησα να κοιμηθώ χωρίς βαλεριάνα σήμερα...

Μάταια.

Είπα ότι δε θα σκέφτομαι κι απλώς θα κοιμηθώ...

Μάταια.

Όπως φαίνεται κι από την ώρα.

Οι δεσμοί που συνάπτω με τους άλλους ανθρώπους για μένα είναι πολύ ισχυροί, πράγμα που με βλάπτει.

Και η κλασική εξαρτημένη που μου έχεις εφαρμόσει είναι επίσης ισχυρή.

Εξαιρετικά ισχυρή.

Αν είναι κάθε φορά που τη βλέπω μπροστά μου, μαζί σου να παθαίνω κρίση...

Είναι πολύ ισχυρή.

Κι εγώ πλέον δεν ξέρω ποια είναι η λύση...

Ξέρω όμως ότι αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση δεν ξέρω που θα με οδηγήσει.

Γιατί με τρελαίνει να είναι περισσότερο στη ζωή σου εκείνη απ'ότι εγώ.

Με οποιοδήποτε τρόπο κι αν συμβαίνει αυτό.

Τρελαίνομαι στην ιδέα ότι αυτή είναι η επιλογή σου.

Να περιβάλλεσαι καθημερινά από αυτόν τον άνθρωπο κι όχι από εμένα..

Τελικά μάλλον η απόσβεση θα είναι δυσκολότερη απ'όσο νόμιζα..

Και ο τρόπος προς την επίτευξή της επίσης δυσκολότερος..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου