Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Άστο να κυλήσει...

Για μία ακόμη φορά ένας κύκλος κλείνει..
Διαδικασία που προσφέρει ανακούφιση;
Στενοχώρια;
Τι;
Δε γνωρίζω.
Μπορεί και τίποτα..
Μπορεί και όλα.

(Όπως έχω πει και πιο παλιά μου αρέσει όταν κλείνουν οι λογαριασμοί. Μου αρέσει διότι τα πράγματα δεν αιωρούνται αλλά παίρνουν ένα συγκεκριμένο σίγουρο δρόμο.)

Το σίγουρο είναι ότι ένας κύκλος έκλεισε.

Μόνο που στη δική μας περίπτωση ο κύκλος δεν οδηγεί σε αποχώρηση του ανθρώπου αυτού από τη ζωή μας.
Είτε για καλό είτε για κακό.

Συνεπώς από σήμερα πουλί μου ξεκινάμε ένα νέο κύκλο.
Στον οποίο κανείς δεν ξέρει που θα οδηγηθούμε.

Πάντα θα υπάρχουμε.

Κι ένας νέος κύκλος ξεκινά.

Μπορεί να μας οδηγήσει στα ίδια.
Μπορεί να μας κάνει να έχουμε μια πιο ισχυρή φιλία..
Μπορεί να περάσουμε το στάδιο της φιλίας και να καταλήξουμε πάλι μαζί..αλλά με καλύτερες συνθήκες.

Μπορεί να συμβούν πολλά πράγματα.

Εξάλλου όπως λες 'εαν αυτό είναι το τέλος, είναι για να ΄ρθει κάτι καλύτερο'

Το πιστεύω.

Γιατί όπως διαφορετικά λέω εγώ...
Όλα θα πάνε καλά στο τέλος...Αν δεν πάνε καλά τότε δεν είναι το τέλος.

Γι'αυτό...
Άστο να κυλήσει, άστο να πάει και να 'ρθει.


Υ.Γ  Είμαστε κάτι μοναδικά υπέροχο που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τους άλλους ανθρώπους να  θυμάσαι~ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου