Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Μπέρδεμα.

Έχω μπερδευτεί αυτές τις μέρες εξαιρετικά.
Τα συναισθήματα μου και το μυαλό μου, μου λένε άλλα.
Δεν ξέρω τι να υπακούσω.
Αν δεν ήμουν χαρούμενη...
Τότε τι αναζητώ από το παρελθόν;
Γιατί το νοσταλγώ;
Μήπως δε με άφησα να είμαι χαρούμενη;
Μήπως δε μου επέτρεψα;
Και τώρα τι;
Το συνειδητοποίησα;
Είμαι σίγουρη;
Αυτό θέλω;

Είναι ένα μπέρδεμα.
Τα δάκρυα μου σε ζητούν..
Τι θα συμβεί μετά;

Δε μπορώ να αντέξω άλλα δάκρυα..
Μου πέφτουνε βαριά..
Σε θέλω;

Μάλλον ναι.

Είσαι εδώ;
Ναι.

Λες ότι είσαι σίγουρη..
Εγώ σε εμπιστεύομαι.
Και περιμένω..

Λένε ότι ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.
Ελπίζω να μην ισχύσει..

Καληνύχτα
Και να ξέρεις εγώ ξαλαρφώνω
Και μετά μπορώ να κοιμηθώ..
Και σε σκέφτομαι..
Κι ακούω το τραγούδι μας..












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου