Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013

Αυτό χρειάζομαι..

Τρεις μέρες τώρα σκέφτομαι συνέχεια...
Συνέχεια, συνέχεια, συνέχεια...
Όμως κουράστηκα...
Βγήκα.. 
Πέρασα πολύ όμορφα.. 
Είχα καιρό ..
Κι είναι κρίμα.. 
Αλλά δεν πειράζει θυμήθηκα πώς είναι..! 
Γιατί άκουσα απλά τη φράση τέλος..! Σήμερα θα περάσουμε καλά!
Όχι σκέψεις.. 
Όχι περίπλοκα πράγματα..
Όχι δύσκολες καταστάσεις!

Ξέρεις έχω κουραστεί..
Γιατί όμως να συμβαίνει αυτό..; 
Δυο άνθρωποι είναι μαζί για να είναι καλύτερα απ΄ότι όταν είναι μόνοι..
Είπε η Β. σήμερα το μεσημέρι που συζητούσαμε για κάποιους φίλους..

Και το χειρότερο είναι ότι μάλλον είχε δίκιο..
Γιατί να είσαι με κάποιον αφού είσαι χειρότερος άνθρωπος όταν είσαι μαζί του απ'ότι όταν είσαι μόνος;

Όσο και να θες τον άλλο γιατί να γίνεσαι χειρότερος μέρα με τη μέρα; 

Εγώ δε με αγαπώ έτσι.. 
Δε μου αρέσει αυτό που γίνομαι.. ό,τι κι αν νιώθω.. 
Ό,τι κι αν σημαίνει αυτό..

Κάποια πράγματα είναι για να είναι εύκολα..
Να βγαίνουν εύκολα.. 
Να σε κάνουν χαρούμενο.. 

Όχι να σε ζορίζουν και για λίγα λεπτά της ημέρας να σε ευχαριστούν...

Δεν υπάρχει λόγος...
Ή μάλλον λόγος υπάρχει..
Αλλά αξίζει; 

Ευτυχώς γυρίζω στο σπιτάκι μου σε λίγο..
Φεύγω..! (και πολύ έκατσα μεταξύ μας!) 
Με κούρασε ήδη το Ηράκλειο..

Ίσως όμως το να φύγεις κυριολεκτικά δεν βοηθά..
Πρέπει να φύγεις πνευματικά..

Αυτό χρειάζομαι μάλλον.. να φύγω πνευματικά από όλους κι από όλα...
Να πάρω το χώρο μου και το χρόνο μου...

Ένα διάλειμμα 
Αυτό χρειάζομαι! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου