Κυριακή, 5 Μαΐου 2013

Τι έγινε όταν..;

Τι έγινε λοιπόν όταν μία από τις δύο μεγάλες αλήθειες μου άρχισε να μπαίνει σε διαδικασία αμφισβήτησης;!

Ήρθε μια μπλούζα που τα έλυσε όλα...

Τώρα θα διαβάζεις και θα λες ότι τρελάθηκα...Αλλά! Δεν είναι έτσι! Και θα δεις...!

Χρονικό...

Πέμπτη 24/04/2013
Τελευταία μέρα πριν την αναχώρηση για τις διακοπές του Πάσχα στο Ηράκλειο μια βόλτα στα μαγαζιά επιβαλλόταν μιας και οι περισσότεροι είχαν ήδη αναχωρήσει κι εγώ χρειαζόμουν τρόπο για να σκοτώσω την ώρα μου..
Φτάνοντας σε ένα από τα μαγαζιά που επισκέφτηκα μπαίνω και φάτσα κάρτα τι συναντώ;!
Μια μπλούζα που γράφει πάνω της believe..!
Τη βλέπω ενθουσιάζομαι...
Τη δοκιμάζω, αλλά αποφασίζω ότι δε μου αρέσει τόσο ώστε να την αγοράσω..

Πέμπτη 2/05/2013
Ο καιρός στο Ηράκλειο περίεργος... Έχοντας ήδη διαπιστώσει ότι οι ενδυματολογικές μου προτιμήσεις αποδείχθηκαν αλλόκοτες και εν τέλει κάπως άχρηστες μία ακόμη επίσκεψη στα μαγαζιά αυτή τη φορά του Ηρακλείου θεωρήθηκε αναγκαία.
Μία εβδομάδα μετά ξανά στο ίδιο κατάστημα ξανά η ίδια μπλούζα.
Αυτή τη φορά η απόφαση είχε παρθεί. Έλεγε την αλήθεια μου... Την ήθελα!

Η αγορά κάπως έτσι πραγματοποιήθηκε...! Ο ενθουσιασμός μεγάλος.. Αλλά τελικά άλλο ήθελε αυτή η μπλούζα να μου πει.

Δείχνοντας τη στη Βαγγελιώ (η μαμά μου, συνηθίζω να αναφέρομαι σε αυτή με το όνομα της) παρατηρώ ότι μέσα στη λέξη believe η μπλούζα είχε τονισμένα τα γραμματα believe.

Γντάν! Κουτουλιά κατακέφαλα! Αυτό είναι... η λέξη believe κρύβει μέσα της τη λέξη lie..
Και κάπως έτσι ήρθε η αμφισβήτηση.
Πάντα πίστευα στους ανθρώπους. Πίστευα στην καλή πρόθεση τους. Αλλά πήρα αρκετές φορές ψέματα. Αυτό ήταν λοιπόν!
Η μία αλήθεια μου καταρρίφθηκε καθώς πολύ απλά η υπερβολική πίστη στους ανθρώπους συνήθως φέρνει ψέματα και απογοήτευση...

Και κατα συνέπεια αυτό που μένει από το believe στο τέλος ίσως να είναι ένα πικρό αλλά αληθινό lie..





1 σχόλιο: